Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Απειλές κατα της ζωής μου και της σωματικής ακεραιότητας

Θα κάνω μια καταγγελία επώνυμη για ένα μήνυμα το όποιο δέχτηκα απο κάποια Μαρια Παπαδάτου ή όποια με απείλησε ευθέως να μην ξανακατέβω στην πλατεία γιατί θα με τσακίσουν στο ξύλο η στα γιαούρτια λές και εγώ έφαγα λεφτά η μοίρασα λεφτά.

Еπειδή ειμαι ένα  άτομο ενάντια της βίας και έχω πάρει θέση που ενοχλούν η επίθεση απο ψεύτικο όνομα και κωδικό που έχει γίνει εις βάρος μου με βρίσιματα και μπινελίκια απο ένα άτομο που ανήκει στον ιδεολογικό χώρο του ΠΑ.ΣΟΚ μου δείχνει το κατα πόσο ζούμε σε δημοκρατία...το παιδί της πλατείας δεν δέχεται απειλές ειναι δημοκράτης και δεν φοβάται να εκτεθεί ενοχλεί αυτό ορισμένα πασοκόσκυλα που δουλέουν για τα βρώμικα αφεντικά τους...

Όσο με απειλούν προσωπικα εμένα και την οικογένεια μου τόσο με ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ...δεν πρόκειται να κάνω πίσω η πλατεία θα μείνει ανοιχτή όσο χρειάζεται και θα έχει ελεύθερη έκφρασης και γνώμης μακριά απο αφεντικά και απο νοοτροπίες βίας...όπως καταδίκασαν την επίθεση εναντίον του Δημάρχου Στέλιου Μποζίκη έτσι πρέπει να καταδικάσουν και την επίθεση στο πρόσωπο μου.


 Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ
ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ
ΥΓ
Το νησί ειναι μικρό και γνωρίζω απο που και γιατί φεύγουν μηνυματα και απειλές κατα της ζωής τους προτείνω να σταματήσουν διότι δεν θα ήθελα να ενοχλήσω την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος!!!


2 σχόλια:

  1. Κάτι σαπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σαπίλα και ξεφτίλα φίλε Κωνσταντίνε...
    Τι να πω!!!Πάντως όλα τα περιμένεα αλλά απειλές μέσ fb όχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή