Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Απάντηση στον φίλο Πασπαρογάτο η Γιώργο Αντωνιάδη



Αγαπητέ Γιώργο σε ευχαριστώ για την απάντηση στο βίντεο σου, καταρχάς με τοποθετείς στο χώρο του ΣΥ.ΡΙΖΑ να σου πω ότι απο τα παλιά μου ιστολόγια έχω κράξει τον ΣΥ.ΡΙΖΑ και προσωπικά τον Αλέξη Τσίπρα που τον θεωρώ ένα λαικιστή και τίποτε άλλο, μπορεί να ειναι σωστός εντός βουλής αλλά δυστυχώς δεν έχει μια πλήρως θέση.

Δεν ειμαι συριζίτης τον θεωρώ ότι να ενώσει αυτό που λέμε αριστερό μέτωπο  μιας ευρύς σκέψης, ακολουθεί την δική του μοναχική πορεία, αρά κάνεις λάθος που αποκαλείς ότι ειμαι συριζίτης, μπορεί να συμφωνώ σε ορισμένες θέσεις με τον ΣΥ.ΡΙΖΑ αλλά ουδεμια σημαίνει ότι ανήκω στο ΣΥ.ΡΙΖΑ.

Επίσης για το μεγάλο θεμα το μεταναστευτικό ειμαι υπέρ μιας ανοιχτής κοινωνίας όμως πρόσεξε αρκεί να μην ειναι εις βάρος μιας μειονότητας η μια δηλαδή πάνω στην άλλη, πχ Οι Έλληνες της Κωνσταντινούπολης έχουν δεχθεί αρκετές διώξεις απο τους Τούρκους ή οι Τούρκοι της Βουλγαρίας έχουν υποστεί και αυτοί διώξεις απο το Βουλγάρικο κράτος.

Το θέμα του Κοσσόβου ειναι όντως μια νέα περίπτωσης μιας διχαστικής κοινωνίας όπως συμβαίνει και στην Κύπρο όπου ο ένας λαός αντι να συμβιώνει με τον άλλον όπως συνέβαινε επί Τίτο δυστυχώς ο ένας χτυπάει τον άλλον, έχουμε συγκρούσεις και δολοφονίες μεταξύ των δύο κοινοτήτων φίλε Γιώργο ελπίζω να έχεις ενημερωθεί το τι γίνεται εκεί πέρα.

Το ζήτημα της μετανάστευσης έχει γίνει πεδίο ΜΕΓΑΛΩΝ συγκρούσεων και πραγματικά οι ακραίες θέσεις που έχουν παρουσιαστεί με τρομάζουν, κοινωνίες ανοιχτές όπως στην Αμερική, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία έχουν μεγάλο ποσοστό μεταναστών που συμμετέχουν ενεργά στα κοινωνικά δρώμενα, αυτές οι χώρες έχουν αναπτύξει ένα μοντέλο ανάπτυξης και δύναμης που δυστυχώς φίλε Πασπαρογατε δεν το βλέπουν αυτό ορισμένοι συνΈλληνες πχ τι κακό θα είχε αν είχαμε έναν μάυρο Έλληνα να πανηγυρίζει και να φορά ένα χρυσό μετάλλιο ή μήπως έναν Έλληνα που προέρχεται απο την πρώην Σοβιετική Ένωση;

Εκεί το θέτω σαν αντίδραση, επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να αρχίσουμε διώξης σε όσους δεν ειναι χριστιανοί;
Σαφώς υπάρχουν και μουσουλμάνοι στην Ελλάδα, όπως έχουμε Ευαγγελιστές και Ιεχωβάδες γιατί πρέπει να μισούμε Θρησκευτικά την μια ομάδα με την άλλη;

Πρέπει να είμαστε όλοι οι άνθρωποι ΕΝΑ και να σέβονται ο ένας την ιδιαιτερότητα του άλλου, το μεγάλο πρόβλημα που επικαλούνται κάποιοι ειναι το θέμα της εγκληματικότητας, η εγκληματικότητα δυστυχώς δεν προέρχεται ΜΟΝΟ απο αλλοδαπούς αλλά και απο Έλληνες η σε συνεργασία με αυτούς.

Υπάρχουν επίσημα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ που το λένε αυτό, δεν το λέω έτσι στον αέρα.

Για το θέμα του διαλόγου ειμαι ανοιχτός σε διάλογο με δεξιούς, αριστερούς, πασόκους, αναρχικούς, χρυσαυγίτες αρκεί να υπάρχει ένα πλαίσιο διαλόγου και διαφωνίας, δεν χρειάζεται να αποκλείουμε άτομα και αυτό το κάνουμε ΕΠΩΝΥΜΑ, ο φασισμός που επικρατεί εκεί έξω πατάσσεται με τον διάλογο, τα επιχειρήματα την δράση που έχει ο λόγος που μας δείχνει το πως ο καθέ νεολαίος πρέπει να σκέφτεται.

Μου έριξαν το κανάλι Metalgasparos αλλά συνεχίζω να μιλάω για αυτά που με απασχολούν φίλε Γιώργο Πασπαρογατέ αν και διαφωνώ με την τοποθέτηση σου για τον Ευάγγελο Βενιζέλο που θεωρείς ότι ειναι ο ηγέτης που υπάρχει στον τόπο.

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος αποτελεί το εκτελεστικό όργανο της Τροίκας και του ΔΝΤ, ο άνθρωπος που δημιούργησε νόμους εκτρώματα, όπως το χαράτσι, το φασιστικό νόμο για περί ευθύνης υπουργών κλπ...

Ειναι ένας άνθρωπος που δεν έχει σαν στόχο να δημιουργήσει ανάπτυξη στον πολίτη αλλά αντιθέτα να δημιουργήσει μια Ελλάδα χειρότερου επιπέδου απο Ρουμανια και Βουλγαρία, μάλλον μας βλέπω να γινόμαστε επιπέδου Λιθουανίας....

Ειμαι προσωπικά ενάντια σε όποιον δεν λειτουργεί για τον λαό, γιατί αυτός που εκλέγεται προέρχεται απο τον λαό για τον λαό, χρειαζόμαστε αμεσοδημοκρατικές λύσεις εδώ και τώρα φίλε μου Γιώργο και αυτό πρέπει να το γνωρίζεις, διότι πολύ απλά τα κόμματα όπως έχω γράψει και οι αντιθέσεις και οι διαχωρισμοί δεξιά και αριστερά έχουν θαφτεί στο κενό.

Η οικονομική κρίση που επήλθε το τελευταίο διάστημα έδειξε την αδυναμία του πολιτικού συστήματος και αρκετές πολιτικές δυνάμεις βρέθηκαν έκθετες, άλλες έκαναν κωλοτούμπες και απο την στιγμή που το έπαιζαν αντιμνημονιακές στηρίζουν την πολιτική που έβριζαν και άλλες δυνάμεις φίλε Πασπαρογατέ που στήριξαν με μένος το πρώτο μνημόνιο τώρα ιδρύουν δικά τους κόμματα, για μένα το σύστημα αυτό ΑΠΕΤΥΧΕ, φάνηκε πόσο γυμνός ειναι ο βασιλιάς.

Δυστυχώς κάνενας δεν μπορεί να πιάσει το παλμό του πράγματος, όλοι μπαίνουν σε ένα τριπάκι του στύλ να κάνουμε το χαβάλε μας, να κράζουμε ό ένας τον άλλο, να τρολάρουμε και όλα στους όρχεις μας...δεν ειναι έτσι η αλήθεια ειναι αλλού στους δρόμους όταν ο κόσμος έχει δεχτεί όλη αυτή την επίθεση, εμείς το να συγκρούστουμε και να βρίζει ο ένας τον άλλο πίσω απο ταμπέλες του στύλ εγώ ειμαι αριστερός, δημοκρατής ή εγώ ειμαι φασίστας και χρυσαυγίτης ειναι εντελώς γελοίο.

Ας δούμε την αλήθεια πρώτα και μετά ας σταματήσουμε τις αντιπαραθέσεις φίλε Γιώργο, ας ενωθούμε και ας απαιτήσουμε μια άλλου είδους δημοκρατία, αυτή των πολιτών και όχι των τραπεζών που δυστυχώς εδώ και τόσα χρόνια το άστικό πολιτικό σύστημα έχει διαμορφώσει...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βίντεο μέσα απο το διαδίκτυο έχω αποδείξει ότι μάχομαι για τις ιδέες μου κόντρα σε λογικές που μας φυλακίζουν το μυαλό.

Όπως λέει και ο συμπατριώτης μου ποιητής
θέλει αρετή Και τόλμη η ελευθερία" Α. Κάλβος




3 σχόλια:

  1. Πλέον το θέμα δεν είναι τόσο το κάποιος να αναφέρει το όνομα του όταν λέει τις απόψεις του (Πράγμα το οποίο επικροτώ). Είναι πιό σημαντικό το να μένει σταθερός σε αυτές εφόσον πιστεύει οτι είναι σωστές, και όχι να προσπαθεί να συγκεράσει όλες τις απόψεις για να γίνεται αρεστός στους τρίτους.
    Γκρίλιας Δ. Αθανασιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν μου αρέσει να γίνομαι αρεστός σε τρίτους και δεύτερους ειμαι αυτός που ειμσι και έχω συγκεκριμένες απόψεις και αυτό ειναι η αλήθεια, δεν τρολάρω ούτε κοροιδεύω και φυσικά σέβομαι τις αντίθετες απόψεις όπως ξέρεις, βλέπω το ζήτημα διεξοδικά κάνονας διαφοροδιάγνωση.
    Άλλες φορές κάνουμε σωστή διάγνωση και άλλες κάνουμε λάθος...
    Το ζήτημα ειναι να ωριμάζουμε και να κάνουμε τις κατάλληλες επιλογές στην ζωή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν αναφερόμουνα σε σενα Γιάννη αλλά στο τυπάκι του Βίντεο που αποδέχεται την ακροαριστερά στο τόξο της αριστεράς όπως το λέει αγνοόντας ότι η ακροαριστερά και η ακροδεξιά είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος που λέγεται φασισμός.. Άς έχει τις απόψεις του, δικαιώμα του, αλλά τέτοιες απόψεις καθώς και άλλες που εκφράζει στο Βίντεο δεν θα βοηθήσουν την χώρα να βγεί από το τέλμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή