Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Φυσάει κόντρα και σε καλό να μας βγεί!!!


Δεν ειμαι αντικρατιστής ουτέ αναρχικός, δεν ήμουν ουδέποτε λαμόγιο αλλά δουλευώ απο μικρός, αυτό έχει κάνει πολλούς να αφρίζουν απο το κακό, γνωστά μουνόπανα (λαική έκφραση μην σοκάρεσαι φίλε μου) έχουν αρχίσει και ξεσπαθώνουν κάνοντας καταγγελίες σε ΣΔΟΕ και σε διάφορους άλλους μηχανισμούς.
Ένα ολόκληρο σύστημα εναντίον μας...περίεργα πράγματα λέω πως και έτσι τι σκατά γινεται, τι διάολο φοβούνται απο έναν γέρο άνθρωπο 62 ετών  και απο ένα τρελαμένο παιδί της πλατείας...

Το ΣΔΟΕ ήρθε λοιπόν τρείς φορές στο ιατρείο του πατέρα μου, έλεγξε τα πάντα όλα, ΑΝΟΙΞΕ όλους τους λογαριασμούς και όλα κομπλέ μέσα σε 48 ώρες ειχε ελέγξει ακόμα και ποια κάρτα paypall έχω για να παίζω κανα online στοίχημα...

Το  ΣΔΟΕ σαν υπηρεσία ήταν πριν χρόνια το δεξί χέρι του κράτους  που επαιζε την κολοκυθιά για την λίστα Λαγκάρντ, μεταξύ βενιζέλου-Παπακωνσταντίνου-Καπελέρη και Διώτη και αντί να είχε βγάλε λεφτά απο την περιβοήτη λίστα Λαγκάρντ κάνει ξανά έλεγχο σε άτομα που άτομα που τα ελέγχει συνέχεια, εγώ δεν ειμαι υπέρ της ανομίας προς θεού αλλά ρε γαμώτο πιάστε και κανά μεγάλο κεφάλι που σίγουρα φοροδιαφεύγει εντός του νησίου.

Την στιγμή που με κυνηγάνε με συνεχόμενους ελέγχους  γνωρίζω ότι  αρκετά μουνόπανα και γνωστούς μασσόνους που έχουν βίλλες, εξοχικά με χρυσά πλακάκια...βέβαια δεν τα λέω προς τα έξω γιατι δεν έχω μάθει να ειμαι ρουφιάνος αλλά ξέρω οτι έχουν τα λεφτά κάπου κρυμμένα σε ειδικές λεει κρύπτες!!!

Μπορεί να σου φανεί λίγο περίεργο αλλά στην Ζάκυνθο υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει χρήμα αρκετό απο διάφορες παράνομες δραστηριότητες(το γνωστό μαύρο που με τον τουρισμό γινεται άσπρο).Το κράτος αντι να ψάχνει την μαφία που υπάρχει στο νησί, ελέγχει σε εύκολους στόχους φαίνεται τα αφεντικά τα υψηλά εξουσιάζουν καλά τα πεπραγμένα στο νησί...και μετά μου λές γιατί έγω πρέπει να ασχοληθώ με την πολιτική...βασικά ασχολούμαι χωρίς να το έχεις πάρει χαμπάρι αγαπητό λαμόγιο...είμαι ήδη οργανωμένος και  ξέρω πολύ καλά  οτι με φοβάσαι και για αυτό βάζεις όλα τα σκυλιά να με κυνηγάνε και να με στοχοποιούνε...αλλά φίλε μου όπως ξέρεις σε μια μάχη πρέπει να εισαι έτοιμος για ΟΛΑ....και είμαι ήδη έτοιμος για τα πάντα ΌΛΑ!!!

Είπαμε για να σε πολέμανε και να σε παρακολοθούνε ρουφιάνοι παρακρατικοι σημαίνει οτι κάνεις καλά την δουλειά σου

 Είναι θλιβερό να μην έχεις φίλους, αλλά είναι ακόμα πιο θλιβερό να μην έχεις εχθρούς.

Ernesto "Che" Guevara

4 σχόλια:

  1. αυτες τις "λαικες εκφρασεις" της μεταχειριζετε ενας ομοφυλοφιλος που μεγαλωσε σε ενα τριαρι με δυο αδελφες, συν μητερα και γιαγια δεν του αρεσε που δεν ειχε δικα του...)οσον αφορα τους μαφιοζους τον αραπη κι'αν τον πλενεις.....(μπλακ Greek χιουμορ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτός ο έλεγχος φίλε μου μπορεί να γίνεται περιστασιακά στον πατέρα σου, αλλά εμείς οι υπαίθριοι λιανέμποροι είμαστε πάντα με την ψυχή στο στόμα μην κάνει κανένα NTOY το ΣΔΟΕ και δεν έχουμε δώσει απόδειξη. Σου μιλάω για κάθε μέρα όλη μέρα. Εγώ πάλι ποτέ δεν γούσταρα το κράτος διότι δημιουργεί και αναπαράγει την ανομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φιλε rigo αυτο το κ΄ρατος ειναι ακριβό στα πίτουρα και φτηνό αλεύρι αφήνει τους μεγαλο επιχειρηματίες να ειναι ελεύθεροι και να έχουν ελάχιστη φορολογία(βλέπε Εφοπλιστάδες, κατασκευαστικές εταιρείες κλπ) και κυνηγάει ελεύθεροιυς επαγγελματίες, λιανέμπορους κλπ για αυτο και πολύ κόσμος και ειδικά μικρο επιχειρηματίες πάνε Βουλγαρία που έχει φορολογία 7% και φτιάχνουν εκεί εταιρείες μαγκιά έτσι....αφού η Ελλάδα κυνηγάει τα παιδιά της πολλοι πάνε έξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το "δεν τα λέω προς τα έξω γιατί δεν έχω μάθει να είμαι ρουφιάνος" πρέπει να τελειώνει κάποια στιγμή γιατί οι λαμογιότατοι ζουν ανάμεσά μας και μας καταδυναστεύουν βασιζόμενοι ακριβώς σε αυτή τη λογική.

    Υ.Γ. Δε βγάζεις αυτό το "απόδειξε ότι δεν είσαι ρομπότ" feature? Σπάει @ρχίδια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή