Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Εγώ ο δημόσιος κίνδυνος(Public Enemy)


Πρίν λίγο καιρό ειχαμε εκλογές όπου ο λαός διαμόρφωσε τα αποτέλεσματα και την θέληση του, σε αυτή την προεκλογική περίοδο έγιναν πολλά σκηνικά...τα όποια και σε προσωπικό επίπεδο προσπάθησαν να με εκβιάσουν διάφορα λαμόγια του κατεστημένου.



Όταν μιλάω για κατεστημένο για εκείνους που έχουν τα μέσα ενημέρωσης στο νησί και τα όποια συναποφάσισαν το αποτέλεσμα των τελευταίων εκλογών.



Ορισμένοι κύκλοι με είχαν πλησιάζει και μου είχαν ζητήσει το ευτελές ποσό(!!!) των δεκά χιλιάδων ευρώ για διαφήμιση και για προεκλογικό υλικό και υποστήριξη ενός συγκεκριμένου προσώπου της οικογένειας μου το όποιο πολιτεύτηκε.



Αυτό θα συμπεριλάμβανε ένα πακέτο δημοσιευμάτων φιλικών προς το άτομο αυτό και γενικά για το επηρεασμό της ψήφου των πολιτών με βομβαρδισμό της κοινης γνώμης με θετικά δημοσιέυματα....



Βέβαια ειμαι εναντίον αυτής της λογικής των πληρωμένων δημοσιογράφων διότι πολύ απλά δεν εκφράζουν τις αρχές και τις αξίες μου κάτι τέτοιο, δεν μου αρέσει γενικά η πληρωμένη δημοσιογραφία ή όποια αντι να προσφέρει αντικειμενική ενημέρωση δυστυχώς ανάλογα με το ποιος πληρώνει ειναι αυτή η όποια ποδηγετεί την σημερινή κοινωνία.



Θα μου πει κάποιος γιατί δεν τα έλεγες τότε και τα λές τώρα ένα μήνα μετά τις εκλογές...διότι δεν μου αρέσει να παίξω άγριο παιχνίδι με τα λαμόγια, ούτε καν δεν τους δίνω σημασία μου αρέσει μέσα απο το διάλογο να ειμαι κύριος σε αυτά που λέω και αυτά που πιστεύω.



Τα λαμόγια βέβαια είτε σε τοπικό επίπεδο, είτε σε Πανελλήνιο είναι αυτά που δυστυχώς ακόμα και σήμερα διαμορφώνουν την άποψη του κόσμου σε μια μεγάλη μερίδα του κοινού το όποιο δυστυχώς δεν έχει το πνευματικό επίπεδο να ψαχτεί και να μάθει την αλήθεια!!!



Δεν θα μιλήσω για το πως με αντιμετωπίζουν και με έχουν σταμπάρει σαν το No1 Public Enemy του νησιού(λές και εγώ ανατίναξα κάνα δημόσιο κτίριο ή ειμαι κάνας κοινός κλέφτης) αλλά το ζήτημα ειναι ότι το να εκφράζεις ελεύθερα και δημοκρατικά την άποψη σου, χωρίς να ανήκεις στο δικό τους μηχανισμό ειναι μεγάλη πληγή για αυτούς...



Δυστυχώς η ευτυχώς ανάλογα ο καθένας απο την μεριά την οποία έχει και υποστηρίζει η αλήθεια ειναι ότι κανένας απο εμάς δεν έχει συναλλαγεί με αυτά τα λαμόγια τόσα χρόνια στο νησί, ξέρουμε την διαδρομή τους πως απο ένα μηδενικό ξάφνικα βρέθηκαν ιδιοκτήτες εφημερίδας και εντύπων γραφικής ύλης!!!



Πως γλύφουν τους εκάστοτε εξουσιαστές απο τους οποίους πληρώνονται αμυδρά για νά κάνουν το Θέαρεστο έργο τους!!!

 Η πλάκα ειναι ότι πλάσσαρονται σαν αριστεροί ορισμένες φορές και έχουν εργαζόμενους με μαύρα μπλοκάκια, ανασφάλιστους χωρίς ΙΚΑ και τα λοιπά....αυτή ειναι λοιπόν η αριστερή τους τοποθέτηση!!!

Για αυτό το σάπιο κατεστημένο το όποιο διαμορφώνει πληρωμένες ειδήσεις και αλλοιώνει συνειδήσεις η μεγάλη μαγκιά ειναι να μην τους πιστέψεις και μόνος σου να μάθεις...



Κάθε άρθρο τους ειναι εμετικό, κάθε παραπολιτικό στην εφημερίδα τους ειναι βγαλμένο μέσα απο ψυχοπαθολογικές καταστάσεις...μάλλον για αυτούς δημοσιογραφία ειναι του δούνε και λαβείν που αντιπροσωπεύει ότι πιο σάπιο υπάρχει στην δημόσια ζωή του τόπου μας!!!





ΥΓ Κλείνω με δύο τραγούδια του Πρίγκηπα της Ροκ Παύλου Σιδηρόπουλου αμετανοήτος και υποκριθείτε...και τα αφιερώνω σε εκείνους που ξέρω ότι διαβάζουν το κείμενο και κοκκινίζουν απο ντροπή!!!
ΥΓ1
Αν κάποιοι αμφισβητούν τα λεγόμενα μου εδώ είμαι για να τους αποδείξω με στοιχεία το πως βρώμικα κινήθηκαν και το πως κινούνται ακόμα!!!
Βέβαια το να παλεύεις με τα θηρία του τοπικού τύπου που έχουν τόσα φράγκα και τόσους τρόπους για να σε χτυπήσουν ειναι σαν να είσαι ο Δον Κιχώτης εναντίον των ανεμόμυλων...αλλά χίλιες φορές   Δον Κιχώτης παρά Εφιάλτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου