Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

No mister nice Guy!!!


Στην τελευταία μου ανάρτηση ήμουν πολύ οργισμένο διότι δεν αντέχω την γαμημένη υποκρισία ορισμένων που προσπαθούν να διαβάλουν την οικογένεια μου.
Απο εδώ και πέρα δεν θα ειμαι ευγενικός μαζί τους, θα ανοίξω πόλεμο μαζί τους και όπου πάει και όπου βγάλει γιατί πολύ απλά ΚΑΝΕΝΑΣ συγγενής μου δεν έχει φάει και δεν καταχραστεί δημόσιο χρήμα.
Ωστόσο κάποια κακόβουλα άτομα συνεχίζουν το ίδιο γαμημένο τροπάρι, δεν ξέρω τι πρέπει να κάνεις με αυτά τα άτομα να τους πλακώσει στο ξύλο, να τους τινάξεις τα μυαλά...  στον αέρα η απλά να τα  αγνοήσεις.
Προσωπικά δεν έχω καταλάβει τι θα κάνω με αυτά τα ψυχικά άρρωστα άτομα που προσπαθούν να μου πούνε διάφορες παπαριές η καλύτερή συνταγή ειναι ο γιατρός Καλόφωνος που όπως γνωρίζω κάνει εξαιρετική δουλειά στο νησί, ας απευθυνθούν εκεί να πάρουν τα ηρεμιστικά τους.

Για ένα πράγμα να είναι σίγουροι ότι πλέον τέρμα το καλό και ήρεμο παιδί της πλατείας... από εδώ και πέρα ξεκινάει πόλεμος και βεντέτα όποτε θα με βρείτε μπροστά σας παντού και πάντα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου