Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Ο κύκλος των ανέραστων ποιητών...


Οι ποιητές ηταν πάντα οι καταραμένοι άνθρωποι στο μυαλό μου, πάντα τους ειχα σε εκτίμηση αλλά κέρδιζαν τον σεβασμό σου, δεν ειναι ένα επάγγελμα ειναι μια διαδικασία που αποτυπώνεις στο χαρτί αυτό που βιώνεις με ένα τρόπο που ο λόγος σου παίρνει ένα άλλο νοήμα.

Aυτό ειναι και ευλογία αλλά και κατάρα συνάμμα διότι γράφεις αυτά που η κοινωνία δεν τολμά να πει, αυτά τα απλά που μπορεί ο καθένας να τα πει, ο ποιητής τα γράφει αναλώνει φαιά ουσία για να κάνει τέχνη.

Βέβαια με λυπεί το γεγονός οτι άτομα όπως ο Γιώργος Χρονάς ένας σοβαρός ποιητής-εκδότης, το τελευταίο διάστημα ξέφυγε και άρχισε να βρίζει και να μιλάει με μίσος...οχι οτι δεν ειναι ποιητικός λόγος να μιλάς για αιδοία, πεή  και για άλλα όμορφα αισθησιακά πράγματα αλλά το θέμα τι λόγο εσύ που υποτίθεται εισαι ευαίσθητος και καλλιτέχνης να μιλάει για την Μόνικα οτι βρωμάει το αιδοίο της...
Εντάξει ο καθένας έχει  διαφορετικά γούστα του αλλά ρε φίλε σε ποια Ελλάδα θα επιζήσεις του 2013 οταν ο καθένας σκατοψυχιάζει και μιζεριάζει, βρίζει και δεν βγάζεις νοήμα!!!

Αντί να πάμε την τέχνη και τον ποιητικό λόγο ενα βήμα πιο πέρα σε μια περίοδο αρκετά ζόρικη  μιλάμε με ένα λόγο που το μόνο που βγάζει ειναι ανέραστη δράση...και δυστυχώς ο κύριος Χρονάς αυτό βγάζει....έτσι χάνει την ποιητική του ταυτότητα και μπαίνει και αυτός όπως και μερικοί άλλοι στο κύκλο των ανέραστων ποιητών!!!

Για τέτοια άτομα έχει μιλήσει ο αθυρόστομος Σουρής με ενα δικό του τρόπο για όλους τους ανέραστους, μίζερους και οτι να ναι ανθρώπους της τέχνης και της εξουσίας!!!

Σκατά ο μεν, σκατά ο δε,
σκατά ο κόσμος όλος
κι απ’ το πολύ το χέσιμο
μου πόνεσε ο κώλος!

Γ. Σουρής

ΥΓ

Το blog υπολειτουγεί αυτό το διάστημα λόγω υποχρεώσεων και διακοπών του Πάσχα θα επανέρθω σύντομα με καινούργια αναρτήσεις απλά αυτό το διάστημα ειμαι μεταξύ Αθήνας και Σόφιας!!!

ΥΓ1
Την μεγάλη Τετάρτη στο νησί παρουσιάζει ο φιλος και καλος ποιητης Ζαχαρίας Στουφής τα Ζακυνθινά μοιρολόγια 

1 σχόλιο:

  1. Αχαααααααχααααααααααααααχαααααααααααααααχαααααααααχααααααααααααχαααααααααααχαα!ΠΟΛΥ ωραίο ποστάκι αγαπητέ γιατρουδάκο..γέλασσαααααααααααα λέμεεε χοοοχοοοχοοοοχοοο! αλλά καλέ μου και ρομαντικέ γιατρουδάκο...θα'πρεπε να το'χεις καταλάβει..ότι..εφόσον έχουν απαξιωθεί και συνεχίζουν να απαξιώνονται,ΤΑ ΠΑΝΤΑ..στην εποχή μας λογικό είναι,να απαξιωθεί μαζί με ό-λα τα άλλα και η ποίηση,η τέχνη και ό-λα αυτά τέσπα..ε,ίσως από τις χειρότερες εποχές ακόμη κ αι για τη τέχνη...αλλά ας ελπίσουμε ότι κάποτε α υτό θα περάσει...και θα ξανά-γίνουν όπως ήταν τα πράματα...πάντως γέλασα,με αυτό το ποστάκι και σε ευχαριστώ...το χρειαζόμουν...στη Σόφια είσαι καλό μου?στα παλιά μου λημέρια?έχω να πάω εκεί από μωρό,που πήγα πρώτη φορά να με δούν κάτι γιατροί τότε για το πρόβλημα,της υγείας μου (που ξέρεις),αλλά δυστυχώς με έστειλαν σούμπιτη πίσω επειδή δ εν μπορούσαν να μου κάνουν τί ποτε όπως είπαν...καλά να περνάς εκεί έυχομαι...σ'αγαπάω μου'χουνε λείψει οι συζητήσεις μας...φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή