Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Ε όχι αυτο πάει ΠΟΛΥ


Διαπίστωσα οτι το πρώτο μου παλιο  blog με το όνομα το παιδί της πλατείας έχει γινει πλέον πορνοσαιτ με φωτογραφίες με το όνομα http://topaiditisplateias.blogspot.gr/

Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος αρρωστημενος νούς έφτιαξε νέο ιστολόγιο με φωτογραφίες απο ηθοποιούς γυναίκες και σε στυλ penth house της κάνει ανάρτησεις με τσόντες και ξεβράκωτες.

Μάλιστα το πέτυχα στο ατσάραντο φαινεται οτι  ειναι μια καλοστημένη τρολία η απάτη που θέλει να με μπλέξει χρησιμοποιόντας το παλιο μου blog  και το brand name το παιδί της πλατείας...

Για αυτό να έχετε το νού σας, διότι οι καιροι ειναι πονηροί κάποιοι θέλουν να μας διαφθείρουν και να μας λασπολογήσουν...για φαντάσου να έχουν αναρτήσει φώτο παιδικής πορνογραφίας και να με κατηγορήσουν εμένα...

 Μπορεί να έχουν φτιάξει mail με τα προσωπικά μου στοιχεία και να στήσουν μια καλή πλεκτανη που έχει γινει ουκ λίγες φορές...οι εχθροί ξέρουν απο πόλεμο αλλά ξέρω και εγώ

Αυτές οι ύποπτες λογικές και τακτικές δεν θα περάσουν...ειμαι παλιος στο χώρο και ξέρω πως και ποιοι στήνουν τις πλεκτάνες....σύντομα θα κατέβουν οι μάσκες τους!!!




ΥΓ
Ένας γενναίος άνθρωπος δεν θα ήθελε ποτέ να χτυπήσει τον εχθρό του ύπουλα, αλλά τον προσβάλει κατά μέτωπο

1 σχόλιο:

  1. Ε,καλησπέρα καλό μου...ε,μπήκα μετά από ΠΟΛΥΥΥ καιρό να δώ τι κάνεις..και...βλέπω αυτό..και τι να πώ..έχω μείνει άφωνη λέμε...ε,άλλη όρεξη ΔΕΝ είχες κι εσύ τώρα,καλό μου να βρείς το μπελά σου και με το νόμο..και για τί? για τις μαλακίες του κάθε ανώμαλου,μαλάκα,και διεστραμμένου..πορνού του νέτ...ε,έχεις δίκιο αυ τό παρά-πάει..έ,έυχομαι να έχει αίσιο τέλος η περιπέτεια με το μπλογκάκι, σου να λήξει αίσια... και χωρίς παρά-τράγουδα...παααπαααπααα παιδάκι μου...φιλάκια...και έυχομαι να είσαι καλά παρά τις μαλακίες που σου σπάνε τα νευράκια κι όχι άδικα...υσ-ε,η Αθανασία είμαι καλό μου η γνωστή απλώς έστειλα το σχόλιο,με το λογαριασμό του μέιλ μου..οκ? επειδή δεν μου το στέλνει με κάποια από τις άλλες,επιλογές που έχεις εδώ...φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή